Tisztelt Oktató! A Vizsgához, Feladathoz, Konzultációhoz, ZH-hoz termet / irodát igényleni kizárólag a Neptun OWEB-en lehetséges. A igénylés menetének leírása az alábbi dokumentációkban található: Neptun Oktatói felhasználói útmutató (OWEB_6.4_Neptun Oktatói felhsználói útmutató_2022-10-20.pdf), mely megtalálható a Neptun belépőképernyőjén a letölthető dokumentumoknál.
- Feladat, ZH teremigénylés menete: 110-111. oldal
- Konzultáció felületen kiírt időponthoz igényel terem igénylés menete: 136-146. oldal
- Vizsga teremigénylés menete: 168-176. oldal
Az OWEB-en az Információ - Teremórarend felületen lehetséges ellenőrizni előzetesen a Termek foglaltságát. A Neptun TR-be beérkezett vizsga teremigényeket naponta ellenőrizik a Neptun Főosztály illetékes kollégái. A teremigénylést a vizsga kiírásakor célszerű megtenni, de legkésőbb a vizsga kezdete előtt 3 munkanappal annak érdekében, hogy a jóváhagyás időben megtörténhessen. A kiírt vizsgához addig lehet a Neptunban termet igényelni, amíg a vizsga el nem kezdődik! A Neptun rendszerben elvileg az összes oktatási helyiség szerepel. Amennyiben mégsem adja fel a Neptun, legyen szíves megírni a neptun@uni-mate.hu központi email címre a Campust, az épület nevét, az emeletet, a helység nevét és számát, rögzíteni fogjuk a rendszerben. Amikor jóváhagyásra került a teremigénylés, a Vizsgánál, az Oktatói és a Hallgatói felületen is megjelenik a lefoglalt terem. A terem jóváhagyásáról a Neptun TR automatikus üzenetet küld a teremet igénylő oktató részére. Neptun Csoport
|